субота, 8 квітня 2023 р.

Тиждень здоров'я 2023

 Всесвітній день здоров'я♥️ 7 квітня ♥️підкреслює важливість здоров'я кожної людини. 

 Здоров'я людини залежить від її теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. Під час дистанційного навчання практична частина повністю лягла на плечі наших батьків.Дотримання правил гігієни, 🪥🧼здорового харчування,🍎🥝🧄🍞 заняття фізичними вправами,⛹️🚴 спілкування з друзями 👬👫, природою, 🌷🌳 🦆створення спокійної атмосфери🧘🛌🖼️ - необхідні заходи, щоб дитина почувалася здоровою 👪🙋💯.

Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя, вміння оцінити ситуацію і володіти собою під час стресових ситуацій. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно. До Дня здоров'я учні початкової школи взяли участь у фотовиклику "Як я вчуся бути здоровим". Фотоколажі представлені у соцмережі Фейсбук.  А страшокласники представили на конкурс пам'яток "Корисно і шкідливо" свої поради, щодо здорового способу життя і шкідливих впливів на здоров'я. Найкращими роботами стали пам'ятки 9 класу (І місце) 10 класу ( ІІ місце) та 6 класу (ІІІ місце)

Пам'ятка 6 класу

Пам'ятка 9 класу

Пам'ятка 10 класу
Учні нагороджені грамотами та балами до рейтингу класів. І місце- 5 балів, ІІ місце- 4 бали,  ІІІ місце- 3 бали.